Tekninen tuki
- katso alapuolelta opetusvideot
- yleisimmät kysymykset ja vastaukset osoitteesta:
https://support.timemoto.com/en/s/time-clock-systems
asennus, rekisteröinti, liittäminen WiFi verkkoon ja käyttöopastus - ohjeita suomeksi: https://help.timemoto.com/fi
- valmistajan käyttöohjeet ladattavissa tästä linkistä
- puhelinneuvonta veloituksetta alle 5 minuuttia
Emme myönnä vaihto- tai palautusoikeutta tuotteille. Tuotteemme tulee suoraan päämiehemme varastosta toimitustuotteena. Leimauslaitteessa säilyy esim. käyttäjätiedot nollaamisesta huolimatta. Ohjelmien lataaminen ei myöskään käytännössä mahdollista palautusta. Asiakkaan IT-palomuuri tai rajalliset IT taidot eivät ole peruste kaupan purkamiselle.
PC ohjelman siirtäminen uudelle PC:lle, ohjeet tästä linkistä.
IOS ja Android sovelluksia voi päivittää sovelluskaupasta valitsemalla ”Päivitä”. Vanha tietokanta on käytettävissä normaalisti päivityksen jälkeen.
Opetusvideot leimauslaitteen liittämisestä verkkoon ja ohjelmaan.
PC ohjelman käyttöönotto WiFi yhteydellä
PC ohjelman käyttöönotto lähiverkkokaapelilla
PC ohjelman lataus ja asennus
Valitse kieli (15 vaihtoehtoa)
Opetusvideot PC ohjelman käyttöönotosta.
Leimauslaitteen liittäminen WiFi verkkoon
Leimauslaitteen liittäminen lähiverkkokaapelilla
Leimauslaitteen yhdistäminen PC ohjelmaan
Opetusvideot pilvipalveluiden käytöstä
Huollon yhteystiedot
Euro Counters Oy / huolto
Linnanrakentajantie 6 – 8
00880 Helsinki
Lähetykset huoltoon
Kuljetuksissa sopimuskumppanimme ovat Posti, Schenker ja Postnord. Matkahuolto ei sijaitse meitä lähellä ja näin ollen meillä ei ole sopimusta heille. Emme nouda toimituksia Matkahuollosta, vaan huoltoon tulevat tuotteet tulee toimittaa suoraan meille tai noudettavaksi Postista. Postin seurantanumeron ilmoittaminen meille nopeuttaa paketin noutoa. Lähetykset siis yllä olevaan osoitteeseen.
Tuotetakuu
Takuu kattaa tuotteessa olevat rakenne- ja valmistevirheet. TM työajanseuranta järjestelmille takuu on 2 vuotta. Emme vastaa virheistä, jotka johtuvat tavanomaisesta kulumisesta tai asennus- ja käyttäjävirheistä. Takuu ei kata purku-, asennus-, ja kuljetuskustannuksia. Takuu ei myöskään kata välillisiä kustannuksia tai epäsuoria vahinkoja kuten esim. käyttöhyödyn menetystä. Korjaamme viipymättä meille toimitetun viallisen tuotteen tai lähetämme korvaavan tuotteen tilalle.
Työajanseurantajärjestelmissä asiakas vastaa oman WiFi verkon toimivuudesta ja sen tietoturvasta. Asiakas vastaa myös omien tietokoneiden toimivuudesta, päivityksistä ja tietoturvasta. Suosittelemme ylijännitesuojaa jatkuvasti sähköverkossa oleville järjestelmille salamoiden ja ukkosen varalle, jotka voivat aiheuttaa jännitepiikkejä ja ylijännitteen verkkoon.
Tietosuoja-asetus GDPR
Yrityksemme tietosuojaselosteemme löydät tästä linkistä.