Tekninen tuki

Emme myönnä vaihto- tai palautusoikeutta tuotteille. Tuotteemme tulee suoraan päämiehemme varastosta toimitustuotteena. Leimauslaitteessa säilyy esim. käyttäjätiedot nollaamisesta huolimatta. Ohjelmien lataaminen ei myöskään käytännössä mahdollista palautusta. Asiakkaan IT-palomuuri tai rajalliset IT taidot eivät ole peruste kaupan purkamiselle.

PC ohjelman siirtäminen uudelle PC:lle, ohjeet tästä linkistä.

IOS ja Android sovelluksia voi päivittää sovelluskaupasta valitsemalla ”Päivitä”. Vanha tietokanta on käytettävissä normaalisti päivityksen jälkeen.

Opetusvideot leimauslaitteen liittämisestä verkkoon ja ohjelmaan.

PC ohjelman käyttöönotto WiFi yhteydellä

PC ohjelman käyttöönotto lähiverkkokaapelilla

PC ohjelman lataus ja asennus

Valitse kieli (15 vaihtoehtoa)

Opetusvideot PC ohjelman käyttöönotosta.

https://support.timemoto.com/en/s/videos

Leimauslaitteen liittäminen WiFi verkkoon

Leimauslaitteen liittäminen lähiverkkokaapelilla

Leimauslaitteen yhdistäminen PC ohjelmaan

Opetusvideot pilvipalveluiden käytöstä

https://support.timemoto.com/en/s/videos

Huollon yhteystiedot

Euro Counters Oy / huolto
Linnanrakentajantie 6 – 8
00880 Helsinki

Lähetykset huoltoon

Kuljetuksissa sopimuskumppanimme ovat Posti, Schenker ja Postnord. Matkahuolto ei sijaitse meitä lähellä ja näin ollen meillä ei ole sopimusta heille. Emme nouda toimituksia Matkahuollosta, vaan huoltoon tulevat tuotteet tulee toimittaa suoraan meille tai noudettavaksi Postista. Postin seurantanumeron ilmoittaminen meille nopeuttaa paketin noutoa. Lähetykset siis yllä olevaan osoitteeseen.

Tuotetakuu

Takuu kattaa tuotteessa olevat rakenne- ja valmistevirheet. TM työajanseuranta järjestelmille takuu on 2 vuotta. Emme vastaa virheistä, jotka johtuvat tavanomaisesta kulumisesta tai asennus- ja käyttäjävirheistä. Takuu ei kata purku-, asennus-, ja kuljetuskustannuksia. Takuu ei myöskään kata välillisiä kustannuksia tai epäsuoria vahinkoja kuten esim. käyttöhyödyn menetystä. Korjaamme viipymättä meille toimitetun viallisen tuotteen tai lähetämme korvaavan tuotteen tilalle.

Työajanseurantajärjestelmissä asiakas vastaa oman WiFi verkon toimivuudesta ja sen tietoturvasta. Asiakas vastaa myös omien tietokoneiden toimivuudesta, päivityksistä ja tietoturvasta. Suosittelemme ylijännitesuojaa jatkuvasti sähköverkossa oleville järjestelmille salamoiden ja ukkosen varalle, jotka voivat aiheuttaa jännitepiikkejä ja ylijännitteen verkkoon.

Tietosuoja-asetus GDPR

Yrityksemme tietosuojaselosteemme löydät tästä linkistä.